ماینر

حذف صدای ماینر (سایلنت باکس ماینر)

حذف صدای ماینر (سایلنت باکس ماینر)

مزرعه داران و ماینینگ کنندگان عزیز قطعاً از معضل مهم ماینر یعنی صدای گوش خراش پاور و فن ماینر مطلع هستید. حذف صدای ماینر عملیاتی است برای کاستن صدای تولید شده و در نتیجه بهره برداری بهتر در منازل مسکونی از ماینر است. در صورتی که تازه کار هستید باید از نحوه حذف صدای ماینر یا سایلنت باکس ماینر اطلاع کافی داشته باشید. در این مقاله می خواهیم به انواع روش های حذف صدای ماینر بپردازیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

حذف صدای ماینر با عایق کاری دیوار

شاید در محیط خانگی و آپارتمانی بخواهید اقدام به استخراج ارز دیجیتال یا بیت کوین نمایید، اهمیت صدای تولید شده در این صورت بسیار زیاد است. زیرا کاستن  و به حداقل رساندن صدای تولید شده باعث ارامش ساکنین محله و همسایگان خواهد شد.

نخستین گام در حذف صدای ماینر عایق کاری دیوار محیطی که ماینر در آنجا قرار دارد است. در این روش برای ایزوله کردن محیطی که قرار است ماینینگ در آنجا انجام شود از انواع روش های عایق صوتی استفاده می‌شود.

انواع روش برای حذف صدای ماینر در محیط آپارتمان و خانگی

از روش های زیر برای عایق کاری سطح دیوارهای محیط قرار گیری ماینر استفاده می شود که برای حذف صدای ماینر بسیار ضروری و مؤثر است. راندمان هر کدام از روش ها نسبت به دیگری متفاوت است.  زیرا بسته به میزان هزینه ای که در نظر دارید، نتیجه لازم حاصل می شود.

  • شانه تخم مرغی
  • عایق پشم شیشه
  • عایق پشم سنگ

به عنوان نمونه کیفیت بالا و مواد مرغوب مورد استفاده در ساختار عایق الاستومری شانه تخم مرغی، راندمان حذف صدای ماینر نیز بالا می باشد همچنین از انتقال حرارت محیط جلوگیری می کند. با توجه به نوع ساختار شانه تخم مرغی، در برابر انتقال صوت و صدای فن و پاور ماینر مقاومت بالایی داشته و از انتشار صدای گوش خراش به محیط بیرون جلوگیری می‌کند. دقت داشته باشید که  ضخامت شانه تخم مرغی در ارتقای راندمان تأثیر بسزایی دارد.

حذف صدای ماینر (سایلنت باکس ماینر)

روش های بعدی ذکر شده در بالا(پشم شیشه، پشم سنگ) در کاستن صدای ماینر تأثیر مثبتی دارند ولی با توجه به آثار سو زیست محیطی استفاده از این موارد نیز در برای حذف صدای ماینر در اولویت دوم و سوم قرار دارد. این نوع مدل عایق کاری به دلیل حساسیت زا بودن و به لحاظ پوستی بیماری هایی به همراه دارد. ولی روش و اول و آخر به محیط سازگار بوده و هیچ گونه اثر سو بر محیط و پوست انسان ندارد.

 

حذف صدای ماینر با استفاده از لوله خرطومی عایق دار

اصلی ترین قسمت تولید کننده صدا در ماینر توسط فن های ورودی و خروجی صورت می گیرد. زیرا فن ها با سرعت بالایی عملیات خنک سازی و تهویه را انجام می دهند و به دلیل سرعت زیادی که دارند صوتی با فرکانس زیاد را تولید می کنند که باعث آزار و اذیت همسایگان می شود.

حذف صدای ماینر (سایلنت باکس ماینر)

یکی از روش های حذف صدای ماینر استفاده از قطعه ای به نام صداگیر ماینر است. این قطعه دارای ساختاری به شکل اگزوز ماینر است و محل قرار گیری آن در ورودی و خروجی فن های خنک کننده ماینر است. که وظیفه آ« خفه کردن صدای تولید شده است. تا به امروز این روش در کاستن صدای تولید شده بسیار مؤثر عمل کرده است. ساختار این لوله خرطومی عایق دار که وظیفه انتقال هوای گرم به بیرون از محیط و حذف صدای ماینر را عهده دار است. این لوله از چند لایه تشکیل شده است.

مهم ترین لایه تشکیل دهنده لوله خرطومی عایق دار عایق صوتی حرارتی است. که از جنس فوم الاستومری ساخته شده است. با توجه به نظر سنجی به عمل آمده از استفاده کنندگان این محصول، نتیجه بسیار بهتری عاید شده است. همچنین طول و قطر این لوله نیز در کیفیت انتقال صدا مهم است که بر اساس آنالیزی که از دستگاه گرفته می شود معین می شود.

 

حذف صدای ماینر با استفاده از سایلنت باکس ماینر

در زمانی که می خواهید در محیط خانگی اقدام به استخراج ارز دیجیتال کنید احتمال دارد که نتوانید در محیط خانه اقدام به تغییرات و عایق کاری نمایید. زیرا باید هزینه زیادی را متحمل شوید. روش مقرون به صرفه در حذف صدای ماینر ساخت جعبه کوچک و عایق کاری شده برای ماینر است. یعنی به جای اینکه محیط دیوار را عایق کاری کنیم. دستگاه ماینر را عایق می کنیم. این روش با نام تخصصی سایلنت باکس ماینر شناخته شده است.

سایلنت باکس ماینر

سایلنت باکس ماینر باید بر اساس ابعاد و اندازه ماینر از جنس های چوب، ورقه ای پلی اورتان یا هر سازه دارای عایق دیگر قابل ساخت است و سپس دستگاه ماینر در آن جای می گیرد. در روش سایلنت باکس ماینر با این روش عایق کاری و استفاده هم زمان از لوله خرطومی عایق دار در جلو و پشت فن های ماینر می توان از حذف صدای ماینر اطمینان کامل حاصل نمایید.

 

مطالب مشابه :
خرید فن حلزونی
خرید فن حلزونی ژن

1 دیدگاه در “حذف صدای ماینر (سایلنت باکس ماینر)

  1. Ab گفت:

    سلام نحوه تهیه و قیمت رو ننوشتید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *