ماینر

راهنمای خرید انواع فن ماینر

راهنمای خرید فن ماینر

چه فنی برای خنک کردن ماینر بخرم؟

راهنمای خرید فن ماینر؛ تمامی دستگاه‌های الکتریکی و سیستم‌های رایانه‌ای که با الکتریسیته کار می‌کنند در اطراف سخت افزار خود گرما تولید می نمایند. شدت گرمای تولید شده در بعضی از این دستگاه ها به قدری است که نیاز به خنک کننده دارند. شاید برای افرادی که اطلاعاتی در این حوزه ندارند، پذیرش تولید این همه گرما توسط ماینر یا دستگاه های الکترونیکی قابل قبول نباشد در زمان کار کردن دستگاه اگر دقت کافی داشته باشید قطعاً به این موضوع پی خواهید برد. در بخش های بعدی این مقاله به راهنمای خرید فن ماینر را بیشتر خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید فن ماینر

فن تهویه ماینر از مهم ترین اجزاء تشکیل دهنده این دستگاه است این دستگاه  وظیفه خنک نمودن و انتقال گرمای تولید شده از قطعات داخلی ماینر را دارد. کلیه فن های خنک کننده سیستم های استخراج ارز دیجیتال یکسان نیستند. با توجه به سختی شبکه و شرایط  کارکرد و فرآیندی که این دستگاه ها دارند، این احتمال وجود دارد که دستگاه نیاز به توان بیشتری داشته باشد و در نتیجه دمای خود را افزایش دهد.

که در این صورت گرمای تولید شده نیز به مراتب زیادتر خواهد شد. در صورتی که گرمای تولید شده به سرعت خنک نشود، باعث از بین رفتن عایق ها و سوختن قطعات و در نتیجه خرابی و خروج ماینر از شبکه می شود. برای اینکه از چنین مشکلاتی جلوگیری شود، از فن ماینر استفاده می کنند. فن ماینر می تواند دمای  تولید شده را کنترل کرده و به حداقل برساند و در نتیجه باعث عملکرد بهتر و افزایش طول عمر مفید دستگاه می شود.

مزایای خرید فن(خنک کننده) ماینر

اگر تا به حال مدارت داخلی را دیده باشید خواهید فهمید که، مدارها در تراشه ها به صورت لایه لایه و فشرده قرار گرفته اند که با عبور جریان الکتریکی از آن ها، گرمای زیادی تولید می شود. میزان دمایی که توسط قطعات این دستگاه تولید می گردد بر عملکرد ماینر نیز تاثیر مستقیم دارد. همچنین علاوه بر آسیب های احتمالی برای ماینر، هزینه برق اضافی را نیز برای شما به وجود می آورد. برای حل این مشکلات طبق راهنمای فن ماینر که در این قسمت اشاره خواهد شد می توانید از احتمالات و اتفاقات جلوگیری نمایید.

فن خنک کننده ماینر

به صورت خیلی خلاصه به خدمتتان میرسانم که خنک کننده ای است که می تواند با سرعت مطمنه و بالا بچرخد و در نتیجه یک هوای خنک تولید نموده و وارد دستگاه سازد.

محاسبه فن خنک کننده ماینر

شما می توانید بر حسب یک سری اطلاعات فن حلزونی یا جت فن یا فن سایلنت خود را انتخاب نمایید. بر حس تجربیات به دست آمده معمولا هر دستگاه ماینر  در حدود 200 CFM حرارت تولید می کند.

همچنین در راهنمای خرید فن ماینر، علاوه بر درجه حرارت، متراژ سالن و محیط استقرار ماینر، مسیر ورودی هوا، دمای محیط و موارد دیگر در سیستم هوا رسانی به دستگاه ماینر موثر است. برای اینکه از نکات ریز بیشتری بهره مند شوید می توانید با کارشناسان ما در تهویه آذران تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

ما در تهویه آذران برای خرید فن حلزونی ماینر فن های حلزونی زیر را معرفی می کنیم براساس نیاز خود اقدام به خرید کنید.

فن حلزونی ماینر ژن (فن ژن الکتروموتور)

فن حلزونی ماینر کیا مدل KBF-T45

فن حلزونی الکتروژن

فن حلزونی ماینر توربو دو سر شفت بدنه فلزی سامیار

فن حلزونی ماینر توربو دو سر شفت پلاستیکی سامیار

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فن حلزونی ماینر کلیک کنید.

مجموعه فن تهویه آذران، فن های پر فروش و پر استفاده در طول چندین سال تجربه در سایت تهویه آذران درج نموده است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین، علاوه بر خرید فن ماینر ، راهنمای خرید فن ماینر را برای هر کدام از محصولات دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *