ماینر

شرایط نگهداری دستگاه ماینر چگونه است؟ دمای محیط اطراف ماینر چقدر باید باشد؟

شرایط نگهداری دستگاه ماینر چگونه است؟

نحوه نگهداری از دستگاه ماینر در خانه

آیا می توان در خانه نیز دستگاه ماینر نگهداری کرد؟ اگر جواب بله است، چگونه؟ جواب بسیار واضح است، در هر محیط و خانه می شود دستگاه تولید ارز دیجیتال نگهداری کرد. دمای معمولی تولید شده توسط دستگاه، بین 60 تا 80 درجه سانتی گراد است. از این رو دمای اتاق نباید بیش از 40 درجه شود زیرا اختلاف دمای دستگاه و اتاق 50 درجه می شود. به این دلیل باید دما طوری تنظیم شده باشد که دمای هشبرد ها بیش از 720 الی 80 درجه نشود.

 

نکته طلایی و بسیار مهم از شرایط نگهداری دستگاه های ماینر

در صورتی که گرمای تولید  شده در محیط ماندگار باشد دما بالاتر رفته و باعث فرسودگی و احتمالاً خرابی و ایجاد اتش سوزی می شود. برای جلوگیری از این موارد باید هوای گرم با هوای خنک جابجا شده و تهویه اصولی در نظر گرفته شود.

آیا از کولر آبی می توان برای خنک کردن دستگاه ماینر استفاده کرد؟

کولر آبی خنک‌ساز بسیار خوبی است ولی دقت داشته باشید که رطوبت کولرآبی وارد دستگاه نگردد. که در این صورت به مدارات مجتمع، آی سی ها، خازن ها، سی پی یو و کنترل برد و قطعات دیگر آسیب جدی وارد می کند. برای جلوگیری از آسیب وارده کولر آبی، حداقل 3 الی 4 متر بین کولر و ماینر فاصله در نظر بگیرید.

همچنین می توانید در مقابل دهانه خروجی کولر آبی، فیلتر هوا مانند فیلترهای هود یا جاروبرقی برای جلوگیری از انتقال رطوبت به محیط استفاده کنید. فیلترهای فوق علاوه بر بازدارندگی از رطوبت وارده، از گرد و خاک یا پرتاب اشیا نیز جلوگیری می کنند. دقت داشته باشید که حتماً در هر ماه یک بار اقدام به تعویض فیلتر نمایید.

 

بهترین دما برای دستگاه ماینر

دمای فصل تابستان در شهرهای مختلف عدد متفاوتی دارد. در روزهای گرم سال این دما در حدود 35 تا 40 درجه سانتی گراد است. کنترل نکردن و اقدام به خنک سازی محیط نکردن آسیب‌های زیادی را به دستگاه وارد می کند. بهترین دما برای محیط ماینر بین 20 تا 30 درجه است و دمای تراشه نیز نباید از 70 تا 80 درجه بیشتر رود. باید اختلاف دمای برد هش حدوداً 10 درجه باقی بماند. در صورت افزایش دما از مقادیر فوق، حتماً دستگاه را خاموش نموده و به دنبال علت و رفع آن باشید. همچنین برای جلوگیری از هدر رفتن دمای محیط، عایق بندی حرارتی برای محیط را فراموش ننمایید.

 

خرید فن حلزونی ماینر باری خنک کردن دستگاه ماینر.

 

فن حلزونی ماینر ژن اصل

فن حلزونی ماینر توربو دو سر شفت پلاستیکی سامیار

فن حلزونی ماینر توربو دو سر شفت بدنه فلزی سامیار

فن ست توربو تک سر شفت بدنه فلزی سامیار

فن حلزونی ماینر کیا مدل KBF-T45

فن حلزونی الکتروژن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *